Moa, petra, Elle och Leya

Jaha, vad har jag gjort i dag då? Först så träffade jag Jessica och Lufsens bröder..
Så fina hundar... <3
Sen när jag kom hem skrev jag till Moa och undrade om hon ville hänga med ner till stranden och det ville hon..
Elle och Petra hakade också på...
Alltid lika trevligt, Lufsen och Bamse fick en ny vän... Leya <3
En jätte fin dobberman..
Jag har paxat Moa i morgon också såklart XD Min blivande fru haha XD
Elle ska va tärna och Elles dotter ska va präst XD
Nu sitter jag och snackar med Elle och Moa på msn och vi har skit kul :D
Speciell humor har man allt haha.....
Ska fråga Moa om hon kan fixa min blogg så den blir lite finare :)
Dom här bilderna är inte i från i dag.. Snodde bild i från Moas facebook och sen
Leya i från hennes facebook också.. Dom andra bilderna har jag tagit själv...
I morgon får jag ta lite kort som jag kan lägga upp.....

Underbara Moa


Leya

Petra och Moa

Elle och hennes underbara dotter Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0