Mitt första dopp

I dag var jag nere på stranden med Johanna och Patricia dom höll mig sällskap
när jag var ute med hundarna...
Bamse badade och han älskar verkligen att bada.. Lufsen är ännu så liten så han tycker
inte om det ännu.. Han tycker inte ens om att gå i vattenpölar...

Jag, Patricia och Johanna tog vårat första dopp... Det var kallt så jag rekommenderar er
att inte ta ert första dopp ännu...
Nu står kladdkakan i ugnen, ska ta med den upp till Elle sen så vi ska vräka i oss det :P
Pratade precis med mamma i telefonen och jag ska åka dit i helgen..
Min älskade mamma <3
Nej, ska snart ta ut kladdkakan...
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa..!!! <3

Älskar mina underbara vänner, ni vet vilka ni är....!!! <3

Älskar min mamma, hon är så underbar.... Så glad att jag har henne även fast vi har
våra små tjafs i bland.. Hon finns där när jag behöver henne....
Hon är världens bästa mamma.. <3

Älskar mina underbara syskon är så glad att jag har er.. Ni finns där när man behöver er..

Älskar mina syskonbarn, det är mina käraste ägodelar, dom betyder allt för mig..
Dom är mina ögonstenar..... <3


Älskar min pappa, han är världens bästa pappa.... Han finns där när jag behöver honom... <3

Får lägga in lite bilder på min mamma, pappa och på mina syskonbarn och mina syskon....

Min älskade storebror Manne

Min älskade syster Johanna

Min älskade syster Emily

Mina älskade syskonbarn

 

Min älskade mamma

Min älskade pappa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0