God morgon

God morgon, i dag så ska jag inte göra så mycket...
Ska snart träffa Sara, ska hålla henne sällskap när hon fixar med Dennis trapp
och så ska jag självklart ta med mig mina hundar så dom kan springa löst där...
I går var jag med min syster och hennes familj på lekplatsen vid stranden..
Alltid lika kul =) Jag åkte rutsch kana med Edvin :)
Det tyckte han va super skoj han skrattade =)
Sen senare på kvällen så gick jag och Anna till stranden och Bamse han badade ursch så kallt,
men  Lufsen han är ännu för liten för att bada i det kalla havet =) Sen är han lite små rädd för
vatten, han vägrar att gå i vatten pölar så söt min fyrbenta lilla Bebis <3
Nej, nu ska jag väl fixa i ordning mig, närsom helst ska jag möta upp Sara....
Ni får ha en underbar dag allihopa så höres vi av......
Massor med kärlek till er <3


Längtar till den 17 maj då kommer min älskling hem <3
Har inte träffat han på snart 2,5 månad, saknaden är stor <3
Älskar bara min Daniel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0