I morgon =)

I morgon smäller det =) Då lämnar jag ön och ska träffa dom jag längtat mycket efter <3
Saknar rångedala borna =) Ska bli så kul att äntligen få träffa dom i gen =)
I kväll blir det tvätta och packa =)
Hampus och Sebastian är hur glada som helst och det är kul att se =)
Dom saknar sina kusiner mycket =) Sen blir det första gången Edvin träffar sin moster Johanna och
sina kusiner och farbror Magnus =) skulle prata med Emilia i telefonen i dag men hon va lite blyg..
Hon minns inte mig så hon var inte så prat glad hehe... Sen pratade jag med Felix han pratade lite mer =)
Han minns nog mig förhoppningsvis =) Pirrar i hela min mage =)
Jag är verkligen super super glad för att få träffa dom i gen, har inte träffat dom på 1,5 år...
Har verkligen längtat efter fredag den 26 Mars =)
Nej, nu måste jag gå till tvättstugan.. Ska va där om 10 min =)
Massor med kramar till alla er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0