Borås

Helt underbart att vara i Borås <3 Emilia och Felix har växt mycket... <3 Känns så otroligt kul att få träffa dom i gen och självklart min älskade syster Johanna. Felix sitter bredvid mig och säger: Jenny, skriva namn. Jenny Skriva sjua.. Så söt.. Underbara ungar.. Jag får lägga in massa bilder när jag kommer ner till Gotland i gen.
Kommer hem den 5 April... Hampus och Emilia har verkligen funnit varandra.. Så underbart att se :)
Om man frågar Hampus om dom är bästisar så säger han självklart ja...
Han sprang fram till henne förut och kramade henne så sött...
Vad jag har saknat Emilia och Felix... Dom är sååååå underbara <3
Vi såg ett rådjur i dag på deras tomt =)
Nu ska jag ut och röka..
SKriver kanske senare... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0