Snö och lite till

Halloj, var ett tag sedan man skrev nu, har haft en del att göra nu...
Min pappa har flyttat hit tillfälligt tills han hittar en lägenhet...
Men det är bara kul för då har man sällskap när Daniel inte är hemma så tråkigt att sitta
själv, men jag har ju mina underbara djur men dom sover typ jämt..
Nu är hela lägenheten full med grejer, pappa tog med sig en hel del...
Min pappa är världens bästa pappa, älskar min pappa som alltid ställer upp för en om det är något problem
så finns han alltid där...
Jag ska byta foder på lufsen nu och se om hans mage blir bättre... Läste på nätet att pedigree är inge bra
och sen fråga jag Sofie och hon sa samma sak.....
Ska testa med friskies istället och se om hans mage blir bättre.....
Nu när jag vaknade i morse så såg jag att det SNÖA, vad är detta för väder...
Är detta ett skämt eller????? I går va det vår och i dag vinter.... Hur ska detta sluta, ska det snöa i sommar också eller?
Snöade ju här i fredags också men det kom sol på eftermiddagen så vi får hoppas att det kommer någon sol i dag... Tycker synd om min lilla lufsen som tycker det är kallt ute.. Han har ju inte hunnit fått vinter päls eftersom han är född 29 dec 2009... Har täcken men dom är för stora.. Ett täcke kommer nog passa snart till han...
Får testa det lite då och då... Men annars får man ha det i nödfall...
I går pajade min rygg :( Fick svin ont i den.. Kunde knappt resa mig upp när jag satt ner och sen när jag gick så var jag helt stel... Har ännu ont i ryggen i dag men det är lite bättre... Jag får ont i nedre delen av ryggen...
Inte kul :( Nej, nu har jag inge mer vettigt att skriva... Pappa stänger toa dörren hela tiden..
Han är inte van med katter hehe.. Har ju kattlådan på toan... Så får påminna han hela tiden...
Sen så glömde han stänga toa sitsen och musse stod och drack vatten i från toaletten blääääää....
När man väl kommer i gång att skriva så kan man aldrig sluta... :P
Ha en fortsatt trevlig snö dag..... Kram

Kommentarer
Postat av: Emily

Har hört att friskies tillsätter ganska mycket salt i sin mat, iaf kattmat. inte så bra för djuren så de kan ju va värt o kolla upp.. kram

2010-04-21 @ 21:38:39
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0