På väg hem i från Borås =(

Nu sitter vi i bilen på väg hem =( Lilla söta Emilia ville följa med oss men det gick ju tyvärr inte..
Men dom kommer ner i sommar och det ska bli skoj..
Alla vi hade kul där uppe i alla fall =)
Jag höll på att börja gråta när jag satte mig i bilen, man träffar inte dom så ofta så då blir man ju ledsen när man lämnar dom... Johanna min älskade syster betyder mycket för mig... Saknar henne vareviga dag...
Emilia och Felix mina älskade systerbarn betyder också mycket för mig.... Sakinar dom också vareviga dag.
Den här resan var verkligen minnesvärd hade otroligt skoj... =)
I går kväll fick jag lära mig cicago. Det var skit kul...
nu ska jag försöka sova är rätt trött...
Ska sova hemma vid Emily i natt, blir lättare så....
Jag har saknat min vovve som tusan och i morgon får jag träffa honom =)
Min älskade Bamse <3 Har saknat mina underbara katter också...
Ha de bäst... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0