Namn byte

Har döpt om Bazze till Lufsen bara för att Bamse reagerar när jag säger Bazze så
det blir lite jobbigt..
Tyckte därför att det var bättre att döpa om honom, men han lyssnar bättre på lufsen än
på Bazze hehe... Bazze är fint men som sagt det är jobbigt när Bamse lyssnar också..
Nästan lika dant så tyckte det var bäst att byta..
Tänkte lägga upp lite bilder på alla 3 söta vovvarna här..
Är ju hemma vid mamma så det kommer 1 bild på hennes fina vovve Embla..
Lilla plutten ligger just nu i sin hundsäng och gosar med en nalle..
Han skulle sitta i mammas famn nyss men han fick inte sitta kvar där för han skulle bara
slicka henne i ansiktet och bita henne.. Han älskar mammas katter speciellt Elvis.. Han försöker leka med han hela tiden :P Nej, nu är det snart dax att gå ut med plutten en sista gång för i kväll..
Han väcker väl mig vid 6 eller 7 i morgon bitti som vanligt för att han ska ut..
Nu kommer det lite bilder har inge mer vettigt att skriva...



Lufsen tycker om att tugga på pinnar



Här sitter han fint




Här är alla 3 sötnosar Embla, Bamse och Lufsen



Bamse och Lufsen myser i soffan så sött



Så nu har ni fått sett lite härliga bilder från dagen i dag...
Kanske skriver i morgon om det finns något vettigt att berätta om men det
är tveksamt.. Jag skriver aldrig något vettigt :)

Alla andra skriver om sina små söta barn medans jag skriver om mina underbara djur :)
Men mina underbara djur är mina små bebisar :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0