Massa hår

Tack vare en cp blonderings färg så tappade jag en massa hår, det brast..
Men som tur var så brast det inte så högt upp på håret..
Anna fixade till det.. Tack snälla snälla Anna =)
Hon klippte mitt hår jätte fint, i snebena...
Kul att testa något nytt i bland men mitt hår är rätt kort nu..
Kan inte ens få det i en svans bak knappt..
Men nu ska jag inte blondera mig på ett bra tag..
Ska aldrig mer använda den hårfärgen i alla fall..
Är jätte glad för att Anna fixade mitt hår så bra :)
Blev väldigt nöjd med klippningen.....





Kommentarer
Postat av: malin

Hej hej!! kika in lite i din blogg igen.. Hoppas allt e bra med dig. Kram Malin

2010-05-10 @ 07:24:25
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0