Fredag

Huu, inget kul väder i dag... Jag som hade tänkt att va ute med vovvarna men det är så
kallt och grått ute.. Hoppas att det är bättre väder i morgon så kan man va ute i skogen och ha kul :)
Ska åka till mamma i dag, ska försöka bli klar med min gamla lägenhet..
Ska packa ner lite grejer till vovvarna, ska ta med mig halkmattan så jag kan duscha Bamse hemma vid mamma sen ska Bazze självklart ha med sig sin hundsäng :)
Han ska få träffa mammas hund för första gången, ska bli kul att se hur dom reagerar...
Embla kommer tänka: vilken liten plutt.. hehe :)
Men Bamse han är jätte trött på Bazze för att Bazze ska bråka med Bamse rätt ofta speciellt när vi
är ute och går :) Embla är ju lite mer lekfull av sig än vad Bamse är.. Embla är som en valp i beteendet i bland hehe... Så dom kommer nog ha skoj i hop.. :) Nej, dax att fixa lite nu innan Bazze vaknar och måste ut :)
Ha en underbar dag allihopa för det ska jag ha och ingen ska få förstöra min dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0