................

Nu har denna vecka också bara flugit förbi, vart tar dagarna vägen?
Vad har jag gjort denna vecka då? Jag har varit med Anna, Sara, Walle, elle och Petra.
Sen har jag varit i stan me Sofie och Dennis och varit på en grej.
Har varit ute med hundarna och lite..
I dag ska jag lämna in en sommarjobbs ansökan till ett ställe här i Slite
och i morgon ska jag på en intervju på ett ställe i stan..
Lite nervöst är det allt :)
Ska nog färga håret också :) Men säger inte vilken färg, det får bli en överaskning...
Jag har sagt flera gånger att jag inte ska färga håret men det är svårt att låta bli...
Nej, nu ska jag fixa i ordning mig och sen springa till affären och fixa lite...
Ha de gött allihopa.... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0