Bazze <3

Titta sån söt liten sötnos jag skaffat =)
Lilla lilla Bazze =)
Köpte han av en kompis han är en blandras mellan labbe och rottis...
Han är bara 16 veckor, han och Bamse går väldigt bra i hop...
Det är en himla tur det och katterna dom bryr sig inte så mycket dom har inte
fräst åt han som dom kan göra och det var skönt..
Musse visade bara lite ragg men det var inge fara med det...
Bamse blev väldigt glad när han såg att jag kom hem med en kompis till han...
Nej, nu är det dax att fixa lite mat och ska vänta på att Bazze vaknar så jag kan gå ut
med han en liten runda.. Han orkar inte gå så långt ännu..

Han är så söt han snarkar lite nu =)
Han är min lilla bebis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0