Ännu mer Borås...

Nu har jag inte skrivit på några dagar. I torsdags var vi vid lekborgen och barnen hade jätte kul..
Var bollhav och en massa skoj. Edvin lekte lite också =)
Emilia och Hampus fick vara vid den lilla lekborgen och Sebastian fick vara vid den stora bara för att Sebastian var ju för stor för den lilla.. Magnus och Felix höll Sebastian sällskap vid den stora.
När Sebastian tröttnat på den stora så kom han till den lilla och lekte där ändå.
I går så var vi och grillade med Magnus föräldrar och några till... Det var jätte trevligt..
Men vi stannade inte så länge för Edvin var ledsen för han hade feber...
På kvällen så sjöng jag, Emily, Johanna, Staffan, Magnus och Sebastian singstar..
Alltid lika kul =)
Nu ska vi snart ut och gå en liten promenad i det fina vädret...
Självklart så kommer jag att lägga in en massa roliga bilder när jag kommer hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0